torsdag 20. desember 2012

Julestri...

..i heimen:-) Og sikkert hos alle andre også.. Men, heldigvis, nå begynner jeg å se en ende på stria, i allefall på handlingen i byen.. Det er jo kos å handle julegaver, men synest det er så mye kav, stress og mas i byen nå for tiden.. Folk overalt, køer, bilkøer og lite parkeringsplasser.. Men, iallefall, julegavehandelen er over for i år:-)

                                      Tårnkakepinner ble trillet utog stekt i ettermiddag...

I dag har snille mamma vært å vasket litt for meg, så nå dufter det grønnsåpe i hele stuen:-) Gutterommet har jeg ryddet og vasket, og underetagen er også klar snart.. Nå mangler det litt julepynt i stua, men i løpet av kvelden kommer det også opp..

                                                   Tørre vafler har mamma bakt til oss:-)

Mannen har juletreet klart på verandaen, og i morgen kommer det inn i varmen:-) Gleder meg såååå til granlukt:-)
Så litt skjer det her, selv om det har vært lite blogging.. Og i morgen er det solsnu:-)
Nå skal tårnpinnene dyppes i sjokolade, pausen er over:-)

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)