onsdag 14. november 2012

Energi-jakten...

Jepp, her jaktes det på energi.. Og jeg har nødt til å finne den!! Kan ikke gå igjennom mørketiden på dette viset.. Trøtt, uopplagt, hodeverk og "ekkel" i kroppen.. Så nå har jeg tatt grep! Sunnere mat (igjen...) og mere trim..


Vet fra tidligere "sunne" perioder at det hjelper godt på energinivået når jeg spiser sjokolade og snacks kun i helgene. Velger grovt, gjerne husman knekkebrød til frokost og lunsj på hverdagene, og får i meg grønnsaker og frukt, og magre kjøttprodukter og potet/ris til middag.. Kan det være så vanskelig?? Jepp, det ER det.. I allefall om man har havnet på sukkerkjøret, hehe...


Trim er ikke SÅ vanskelig, hundene må jo ha trimturer:-) Men i dag blir det minitur, holke og pessregn setter en fin stopper..
Litt solarium og en hårklipp bruker også funke, så muligens det må bli det en dag også..;-)
Nå er det straks møte på meg, bare å komme seg opp av sofaen:-)

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Nammmmmmm. Den salaten din så jo bare nydelig ut :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)