torsdag 29. november 2012

Sjokomelk...

..og varme ostesmørbrød til kvelds på meg i dag:-) Jeg er sliten og trøtt etter en lang dag med jobb og møter.. Og jeg kjenner at minstemann våknet av hoste klokken 04.30 i morges natt.. Og siden det ikke ble tid til å sovne igjen før jobben ropte, ble det morgen på meg da... Så, straks senga på meg:-)



Ellers så fikk jeg en hyggelig SMS i dag. Bladet KK gav meg 200 kroner å handle for på blush.no.. Eldstejenta trengte shampo (hun tåler ikke "vanlig" butikkshampo), og jeg gikk inn på Blush.no, bestilte shampoen og betalte med rabatt-koden jeg fikk fra KK. Shampoen kostet meg 39 kroner.. HA, så fornøyd:-)


Tenk, straks helg igjen, og adventshelg til og med.. En aldri så liten handletur må jeg på i morgen, slik at 1.desember kan komme med spenning for barna:-)

God natt:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Nyt en herlig adventshelg! Jeg har ferie til torsdag og skal hygge meg med stearinlys, røkelse og strikking! :-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)