onsdag 7. november 2012

Husets vakre lamper...

Snakk om at man kan se seg blind på ineriøret.. Og det ofte her i huset..


Noen av lampene våre for eksempel.. Har liksom ikke ofret dem en tanke.. De har bare vært der i taket og gitt oss lys.. Skiftet pære i dem har jeg også gjort uten å legge nevneverdig merke til utseendet på dem.. Helt til nå.. Plutselig slo det meg: OMG vi har stygge lamper!!


Så nå er det vel bare å begynne å skifte ut noen.. Kjøkkenet først, tenker jeg.. Men, hva skal vi ha i stedet?? Den store, stygge kassa gir veldig godt lys, og det er jeg avhengig av.. Spott-skinne eller?? Anyone?


I dag snør det i Skjomen. Jippii:-) Mitt favorittvær:-)
Ellers kan jeg nevne at vi har fått et par nye husdyr..Mer om det senere;-)

Ha en fin fin onsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)