mandag 19. november 2012

Pitabrød

Endelig, i dag tok jeg mot til meg til å bake hjemmelagde pitabrød:-) Og jeg kan bare si en ting: OMG!! Hvorfor har jeg ikke gjort dette før??


Så enkelt, og ikke minst raskt å lage.. Fra jeg begynte til brødene var ferdig stekt tok det ca 30 minutter:-) 10-15 minutters hevetid, ut-trilling og kjevling, og 5-10 minutters steketid.. Og så var det så gøy å se de steke. Hele familien var samlet foran ovnen:-) De blåste seg opp som ballonger, og slik ble de, de falt ikke sammen..


Vi fylte pitabrødene med kyllingfilet, fetaost, salat og karridressing.
N Y D E L I G:-)
A N B F A L E S!!
Oppskriften finner du på Trines matblogg, under etiketten "brød":

I dag har det vært jobb og strikking.. Og gud som jeg har plagdes med strikkeprosjektet, begynner å lure på om jag har gapt over litt for mye.. Maaaammmmaaaa..... Og det jeg plages med er å strikke mønster vrangt.. Har jo nå forstått at jeg aldri har strikket vrange masker rett, hihi, om dere forstår... Altså, jeg har strkket vrangt på feil måte.. Til slutt måtte jeg inn på "strikkeskolen.no" for å få hjelp...
Nå skal siste timen i sofaen brukes nettopp til strikking:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)