fredag 16. november 2012

Harstadtur..

..på Wilma og meg i dag:-) Ettersom det ikke er (utrolig nok..) kjeveortoped i Narvik må Wilma til Harstad for å få regulering.. I tre!! år har vi vært til kontroll der, og i dag, endelig, kunne strengen settes på.. Wilma (og jeg) håper nemlig at reguleringen kan taes av før komfirmasjonen våren 2014.. Så får vi se da:-)

                                                   Kjetting-gliiis:-)

Jeg synest egentlig det er helt topp å få en gratis Harstadtur i ny og ned, så jeg klager ikke:-) I dag handlet vi litt klær (Likedanne gensere i den hotte høstfargen burgunder), mat til hestene på Felleskjøpet (som heller ikke finnes i Narvik....), garn (Drops-garn, som heller ikke finnes i Narvik..) og spiste lunsj på Dolly Dimples:-) Koselig:-)
Nå har jeg fredagsfixet huset, ryddet og (Mannen) vasket, så nå er vi klar til fredagsmys;-)

Nyt fredagen:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. God helg til dere alle, og hils nydelige Wilma!

    SvarSlett
  2. Hærlig me en litn tur tell Harstad, åsså e jo e så heldi å få hønsefor:-) E hadde regulering i konfirmasjon, smile va ganske stivt. Ikke mye tenner som vistes der, nei. Angra litt no:-) Ho e no søt, åsså bi det jo colgate-glis etterhvært.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)