søndag 4. november 2012

06.00....

....begynte Kira å hoppe i buret sitt... Jeg føler meg som en spedbarnsmor igjen.. Men, jeg var flink og sterk, luftet henne i band, i full fart, så inn i buret igjen og gikk å la meg. Det holdt til kl 07.00.. Da begynte hun igjen.. Jeg KNEP øynene igjen, og tenkte: Ikke fan.. Hun var flink å la seg ned, så 07.20 sto jeg opp...

                                                    Kira på båttur i sommer...

Fortsatt tidlig en søndags morgen synest jeg.. (Og må bare få si at Kira er bare i bur på natten, fra ca 23.00 til morgenen...)
Nå har jeg fått fyr i ovnen, kaffe og stearinlys.. Kos:-) Frøken hyper (altså Kira) har funnet et bein ute, som hun dro med inn, så her er det stilt og fredelig:-)


Strikkingen skal snart frem.. Vesten er blitt 27 cm lang.. Her telles det centimeter, ved 42 cm begynner det endelig å skje noe.. Er jo litt kjedelig å strikke på synålpinner i grått.. 328 masker pr omgang, og det må 4 omganger til for å få 1 cm...  15 cm til... Skulle ønske jeg kunne si at det her går jo fort, hehe..
Hesten skal også trimmes i dag, og klær skal brettes og vaskes, og kanskje det blir bakt litt..:-)
Deilig med søndag:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. Hehe, herlig og være småbarnsmor igjen....Glad det ikke er meg :)))
    Kos deg med klesvask og alt det andre :))
    KLem

    SvarSlett
  2. Nyt dagen du:) Min hund kastet opp klokken 5 og sia har vi vært oppe. Tror ikke han er syk har nok bare spist for mye Skjomen jord. Har ikke råd å legge meg igjen å sove bort hærlige timer med masse kaffe og Stina Saga<3. Ha en fin dag! Gøril

    SvarSlett
  3. Kira e jo helt umulig mot dæ, har du prøvd og ikke ha ho i bur om natta, kansje ho sover lenger da ilamme gamlehunden?

    Kos dæ med søndagen.

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)