mandag 12. november 2012

Hjemmedag...

..på meg:-) Ganske deilig faktisk. Mannen er på langkjøring, de to største på skolen og minstemann sover ennå.. Regner med det blir skole på han fra i morgen, og jobb på meg:-) Har jo vært borte nesten en hel uke fra jobb nå.. Jaja, bare å bygge opp energi for nå er det fullt kjør frem til jul:-)


Disse to er de nye tilskuddene til dyrefamilien vår:-) Søte, hva? Håper de er like gode verpere som de brune er:-) Foreløpig bor de litt trangt, men jeg har et håp om at Mannen tar frem hammeren en av de nærmeste dagene og bygger de et nytt, lite hus.. Dessverre er gammelhønene grusomt slemme med de to nye, så et fredlig bofellesskap er uaktuelt..


Dagen i dag skal brukes til å vaske/legge sammen klær, bake grove rundstykker og bursdagfeiring for svigermor.. Litt matvarehandling står også på planen.. Dagen blir nok fyllt opp skal du se, selv om jeg ikke er på jobb.. Og så skal vi kose oss, selvsagt, jeg og Linusen:-)

Nyt dagen, det skal jeg:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)