mandag 26. november 2012

Mitt lille...

...oppussingsprosjekt er ferdig:-) Å male er omentrent det kjedeligste jeg gjør, men jeg tvang meg til det når nøden ble stor.. Nøden etter et kjøkkenbord...


Dette gamle bordet har stått i utstyrsrommet i stallen bestandig.. I følge Mannen i allefall.. Det har bare stått der, og jeg har knapt lagt merke til det.. Helt til Mannen hentet det hjem under gulvskiftet på kjøkkenet.. Da så jeg hvor fint det var:-) Måtte bare males litt først.. Hjelper ikke hvor gammelt det er, orange bord i kjøkkenet ville jeg ikke ha..
Dagen i dag har gått med til jobb, middag (fiskekaker..), ordning på Emils rom (han har kjøpt ny TV for bursdagspenger..) og litt stalljobbing.. Og så har jeg strikket.. Vesten skrider fremover:-)

Nå er det leggetid..

Og dessverre ville ikke photostreamen være sammerbeidsvillig, så bildet av det "nye" bordet kommer ikke før i morgen....

God natt:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)