torsdag 1. november 2012

Snart helg..

..og jeg skal straks i gang med litt helgevask.. Tiligvakt på meg i dag, så egentlig er jeg ganske så trett.. Men, siden jeg var ferdig tidlig på jobb, er handlig unnagjort og middag spist..

                                         Verdens...
Til og med et par episoder "kongen av queens" er sett sammen med Mannen:-) Men, som sagt, nå er det ryddings som gjelder..

                                          ...beste....
Gulv skal støvsuges, bad vaskes og gang ryddes.. Og så skal jeg tenne masse stearinlys og kose meg i sofaen resten av kvelden:-)

                                          ....lekekompiser...
Og glede meg med tanken på at denne helgen ennå er helt "ledig":-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)