fredag 23. november 2012

En aldri så liten....

...bloggpause... Og jeg kan ikke skylde på en altfor hektisk uke, men på at jeg bare ikke har hatt overskuddet.. Og så har jeg strikket:-) Nesten hele bakstykket på vesten er ferdig, nå skal det bare felles til halsen, og da må jeg nok legge inn et besøk til mamma, som kan det meste om strikking:-)


Fredag i dag, og bare 8 timer til helg.. Da skal jeg bake pitabrød til taco-kosen i kveld:-)
Ellers skjer det heller lite her... Vi venter på at nyhønene skal legge det første egget, men det ser ut til at det blir en stund til..
Nei, bare å komme seg i gang her, hester skal ha mat, og ungene er lovd skyss til skolen..

Ha en deilig fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)