torsdag 23. februar 2012

Kvelds-syssel...

Litt baking er kos å fylle ettermiddagen/ kvelden med.. Særlig baking av pizza-snurrer:-) Og ikke minst når man får spise de rykende ferske til kvelds.. For å få de liiiitt sunnere har jeg litt grovt mel i deigen.. I dag har jeg gått for lettvint løsning og bare fyllt de med ferdig pizzasus på glass, stekt kjøttdeig og ost.. Lettvint og utrolig godt!!


Siden det er fredag:-) i morgen, har jeg og minstemann vært å helgehandlet litt i dag.. Deilig å ha det unnagjort, så kan vi bare nyyyte fredagsroen i morgen ettermiddag:-)
Kjenner det skal bli godt med helg, tidligvakt i dag på jobb = trøtt som en dupp klokken 20.00.. Og egentlig ikke så rart, ettersom vi arrangerete sol og Hawaii-party med basseng og paraply-gele-forfriskninger = ganske ville barn:-) Men ÅÅÅ, som alle koste seg:-)
Men, nå er det jeg som skal kose meg, med pizzasnurrer og TV:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)