torsdag 9. februar 2012

Kaffekos...

...på morgenen her hos meg:-)
Seinvakt i dag, så starter ikke på jobb før halv 11.. Så jeg har fått sovet lenge i dag (til 8..) og har akkurat satt meg ned etter endt kjøkknevakt;-)

                                          Dette hadde vært en bra frokost-dessert....
Er så utrolig trøtt for tiden, lurer på om det er været og mørket jeg reagerer på, men synest i allefall at det er skikkelig tungt!! Heldigvis er det straks lysere tider, og kanskje det vil hjelpe:-)


                                           ...eller ett slikt... (Men det øverste bildet frister nok mest....)

Og av erfaring vet jeg jo også at trimturer og godt kosthold gjør underverker.. Og det har det vært lite av i det siste.. Mye "bare-ta-det-som-er-i-nærheten-og-godt"-kosthold.. Ugh.. Og helst søtt og gjerne fett..
 S K J E R P I N G S!!
Håper motiavsjonen kommer med lyset, tji hi:-)

Nå skal dagen startes her, på vaskerommet;-P
Nyt dagen..
Og.. Bare en dag igjen......

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Good morning :o)
    Blir skikkelig kos med en liten hundevalp i hus :o) Herlige søte små :o)))) Vi har fått en pointer på besøk som skal være her i de neste 14 dagene, og som viser seg å ha løpetid...Det var ikke så kos. Men eieren sitter pent plantet på Fillipinene, så det må bare gå seg til. Rocky går bare rundt her i huset og gjør seg så søt som han bare kan. Heldigvis er han kasterert, så han vet ikke hvordan han skal håndtere damer :o)))))
    Nå er det snart stalltid. Luckygutten ble badet i går kveld, så kanskje det blir barbering på han( visst de nye knivene passet i barbermaskinen).
    Ha en fin dag på jobben :o))))

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)