lørdag 25. februar 2012

God lørdag til deg:-)

I dag våknet jeg av lyset som kom inn vinduet.. Det går mot vår:-) Men først skal vi glede oss over den deilige vinteren som endelig er kommet. Masse snø, og passelig kaldt.. Egentlig litt for kaldt akkurat i dag..

                                                       Nure synest tulipanene lukter fantastiskt...

Vi hadde tenkt å ta ungene med oss i slalombakken, men med nesten 10 minus ute tror jeg det blir utsatt til i morgen.. I stedet skal vi på en aldri så liten bytur, de to største må ha seg nye utebukser.. Og jeg trenger (utrolig nok) garn..
Ellers skal vi bare kose oss:-)

                                         Brrr, litt kaldt synest Kira.. (Og dekkenet vil hun ikke ha på..)

Kira er fortsatt flink på natten, forutenom en liten luftetur i 05.30-tiden om morgenen sover hun søtt i buret sitt..I går var hun ute på gårdsplassen for første gang (ellers er hun ute på verandaen hvor det er port..) sammen med Lady. Gjett om hun likte seg, full gallopp hele tiden:-) Tenk at det allerede er to uker siden jeg hentet henne..

Nå skal kaffen nytes her, sammen med minstemann som er kommet opp..

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)