mandag 20. februar 2012

Blåmandag..

Etter en karftig magesjau som startet lørdag!! (av alle dager...), er jeg nå hjemme fra jobb, igjen.. Litt forhastet hastet jeg på jobb 06.30 i morges, for så å haste!! hjem igjen en time senere.. Magesyke er lumske greier.. Men, heldigvis, etter litt avslappning på sofaen og litt mat føler jeg meg mye bedre, satser på at det er over nå.. Verste viruset som finst ever!!

                                           Lille bebisen vår...

Får trøste meg med at jeg nå muligens får brettet de noen av 1000 rene klærne som ligger å roper på meg.. Og kanskje satt en brød-deig også..
Her skinner sola inn verandadøra med løfte om lysere tider.. Det gledes!!

                                           Lady og Kira koser foran ovnen..

Kira vokser og begynner å bli vant til sitt nye hjem. Litt lek med "kjedelige" Lady har det til og med vært. Vi er i full gang med dotrening, og jeg gleder meg til hun er "ren".. Øvelse gjør mester:-)

Nå skal kleshugen få minske, ha en fin dag:-)

Åse-Lill (Sorry, at det er litt Kira-bilder for tiden, meeen blir vel slik en stund....)

1 kommentar:

  1. Håper du er frisk og rask igjen etter en dårlig start på uka! Så nydelig bilde av Lady og Kira, de ser ut som mor og datter!!! :-) Du må bare fortsette å legge ut bilder av Kira, det er vel ingen som blir lei av å se på valpebilder. :-) Ha en fortsatt nydelig kveld der nord!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)