lørdag 4. februar 2012

Lestestrikk..

Etter en hektisk bytur ha jeg kommet hjem med mere garn.. Og jeg som ikke skulle kjøpe mere.. Men, når jeg ikke har det garnet jeg trenger, så MÅ jeg jo kjøpe.. I dag ble det lestegarn. Ordentlig lestegarn, ikke sokkegarn.. Det er stort sett bare sokker jeg har strikket i min strikke-karriere.. Men nå ønsker jeg meg gode, gammeldagse lester.. Og så er det jo også bare å begynne å tenke julegaver:-) Så garn trenger man!!
Ett par bursdagsgaver er også på gang, men det kan jeg ikke skrive om her;-)


I kveld får vi besøk av et vennepar.. Ingedienser til "tortilla-tårta" er kjøpt inn, samt litt godt øl.. Koselig med gjester, god mat og masse skravling:-)

Nyt lørdagskvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)