onsdag 22. februar 2012

Ettermiddagskaffe...

..for meg selv.. Og koser meg med en aldri så liten sjokoladebolle til kaffen, selv om jeg ikke burde:-) Men, litt kos må man unne seg i en travel hverdag:-)


Endelig er pannebandet mitt ferdigstrikket, eller ferdigstrikket ble det for lenge siden, men det er foringen som er litt kjedelig å begynne på.. Men, nå er det endelig i bruk.. Jeg har nødt til å fore hodeplaggene mine, for jeg tåler ull så dårlig..


Har linket oppskriften  før, men gjør det en gang til siden de er superenkle å strikke og blir så pene:-)


I natt sov Kira for første gang hele natten i buret sitt, vel og merke forsatt på nattbordet mitt, men likevel.. Da fikk det ikke hjelpe at det var morgen for meg en liten time før det strengt tatt behøvdes.. Flinke hunden gjorde både det ene og det andre ute, og etter frisk luft var ikke sengen et tema lengre:-)

Nå skal stallen besøkes og hester/høner stelles, skal bli godt med litt stall-luft nå:-)

Ha en deilig kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Flotte pannebånd, tenkte jeg skulle prøve meg på de engang jeg også.
    Kjempesøt valp da:)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)