søndag 12. februar 2012

Gratulerer alle mammaer..

Jeg koser meg hjemme alene med Kira.. De andre har gått turmasj til fjells for å møte solen:-) Skulle gjerne gått sammen med dem, men rygg og armer er foreløpig så mørbanket at det var best å holde seg hjemme. I følge legen skal det gå over i løpet av noen dager, så jeg får smøre meg med tolmodighet:-)

                                                         Fikk nydelige tulipaner av mamma i går...      

Å få hvalp er vikelig som å falle tilbake til småbarns-stadiet.. 06.30 i morges var det full lek i sengen vår.. Prøvde jeg å snu ryggen til, var hun raskt foran meg og rundslikket hele ansiktet mitt.. Heldigvis sovnet hun en stund senere, så morgenen startet ikke før kl 08.30, og godt var det!!

                                         Kira sover søtt... Til å spise opp..:-)

Nå skal jeg lene meg godt tilbake og feire morsdagen med å gjøre ingenting, kake hos mamma i ettermiddag er det eneste jeg skal ta meg til i dag:-)

Ny dagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Herremindag!!!! Har du vært å kollidert ?? Åsså med lillevalpen i biln....Uff, det va nu bra det gikk bra med dåkker :o)
    Ja å få valp i hus e som å få baby, men heldivis går det sæ fort til :o)))
    Kos dæ masse med dagen, og plei den ømme kroppen din :o))))

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)