lørdag 2. mai 2015

God morgen, lørdag:-)

Så herlig med en ekstra helgedag!! Perfekt:-) Jeg er allerede godt i gang med dagen.. Hester og høner har fått mat, Mira en liten tur, og første maskin med klær surrer på vaskerommet.. Og så har jeg malt 2.strøket i taket på badet:-) Alt før halv 10 på en lørdags morgen:-)

                                                                        Malekaos...

I dag skal vi til byen å handle inn ny kommode og litt stæsj til badet, som nå straks er ferdig. Det skal bli så deilig å få litt ordning der inne!! Ny skittentøyskurv, ny såpedispenser og litt andre greier:-)
På torsdag var Mira og jeg på vår første hundetrening. Frostisen hundeklubb har startet opp med kurs, og da måtte selvfølgelig vi være med. Hverdagslydighet er noe vi absolutt trenger..


Vi øver på forskjellige øvelser, samt å kunne møte andre hunder på tur på en ordentlig måte.
Det gikk mye bedre enn jeg trodde, selv om Mira var nok så giret:-)
Nå skal jeg ta dagens andre kaffekopp med meg ut på verandaen å nyte det nydelige vårværet, før jeg skal fortsette med husarbeid.. Pauser må man ha:-)

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)