tirsdag 19. mai 2015

Fotballkamp og 17.mai..

Tidlig morgen og jeg sitter med dagens første kaffekopp. Straks er det jobb og skole her. Faktisk eksamen for eldstepia.. Krysser fingrer for at det går bra!!


For en fin 17.mai vi hadde:-) Det ble litt frem og tilbake i planene, men til syvende og sist havnet vi rett og slett hjemme og grillet helt for oss selv. Koselig og avslappende:-) I fjor leste jo jeg til eksamen, og skippet feiringen, så i år var det ekstra gøy å få være med.. Vi var i komiteen, så det var litt jobb også:-)


I går var det fotballkamp for minstemann og trening for mellomste. Både jeg og Mannen var for å se på:-) Det ble seier til Håkvikguttene:-) Så gøy å se på alle de flinke guttene:-) I dag er det kamp for Emil, i morgen dugnad og trening for Wilma på rideskolen og torsdag trening for Linus.. Phu.. Men slik er det vel for mange nå på våren:-) Litt hektisk, men det tåler vi.. Nå skal jeg vekke unger å få tirsdagen i gang:-)

Ha en fin en:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)