onsdag 6. mai 2015

Tjoho..

..da er endelig badet ferdig:-) I dag fikk vi den "nye" kommoden i hus, Mannen fikset spottene i taket og jeg fikk vasket og fikset ferdig. Alt i alt kom oppussingen seg på den nette sum av 1234 kroner, inklusiv kommode og stæsh:-) Og såååå fint som det ble:-) Kommoden som jeg hentet i dag kjøpte vi brukt. En smal ikea-kommode.. Var så dårlig utvalg på smale kommoder her i byen, så da jeg fant en til salgs på facebook så slo vi til! Slik så det iallefall ut da jeg startet for ca en uke siden:


Umalt tak, panel med trestriper og gulnet maling.. Og rot da...
Og slik er det blitt nå:






Mye luftigere med den lyse, hvite fargen:-) Og med sort matte på gulvet og en smalere kommode..


Glassbyggesteinene har fått seg en real puss, og ble mer fremtredende når veggene og taket ble hvitt..




Så til slutt litt av doen:-) Den skal forresten byttes ut, må bare få kjøpt en ny først;-)
Så, da var badet tatt.. Tro hva som blir mitt neste lille prosjekt?? Mulig Emils rom skal få seg et strøk maling.. Blir nok ikke før etter eksamen.. Eksamenstid nærmer seg med stormskritt, nemlig...
Ellers er det hektisk her som vanlig med fotballtreninger, ridetreninger, lekser og pensumlesing.. Godt det går mot sommer nå:-)

Ha en fin onsdagskveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)