onsdag 29. april 2015

Badpuss..

Lenge har jeg gått å sett på badet som vi pusset opp for ca 10-11 år siden.. Vi gjorde det aldri helt ferdig, det badet.. Taket ble aldri malt, og maskringstapen aldri!! fjernet.. Nå har panelet trukket seg så mye sammen at det er den er blitt stripete.. 

                                                         Som dere ser, ikke bloggryddet..:-)

Farven som var noe som caffe latte eller i den duren har gulnet.. Og ventil-hettene kom heller aldri på der de skulle være.. Badekaret kan ikke lengre bades i for fugekanten rundt er ikke tett, og nesten alle!! flisene på gulvet er sprukket.. Men, nå har jeg tatt tak i det:-) Budsjettet er ikke stort, men man kommer langt med en bøtte maling..

                                                                 Det umalte taket....

Vi tar oss ikke råd til totalrenovering, så de sprukkete flisene får være en stund til, så også badekaret.. (Vi har et bad til, altså) Nå er veggene malt, og taket står for tur:-) Så skal ventilene få på hettene sine og ny kommode handles inn.. Samt litt annet stæsj:-) Gleder meg sååå til det blir ferdig, for bare etter ny maling på veggene er det allerede blitt mye penere der inne:-)
Nå skal jeg vekke unger og så komme oss på skole og jobb på denne nest siste dagen før langhelg:-)

Ha en super onsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)