onsdag 1. april 2015

April...

Så, uker siden sist blogginnlegg.. Av den enkle grunn at jeg har alt for mye å gjøre til tider.. Siden sist har nest, nest siste innsendingsoppgave blitt til, sendt inn og blitt godkjent, two more to go:-) Jeg har byttet jobb for en stund, er fortsatt på samme bygg, men nå jobber jeg med større barn: lærervikar for et par måneder:-) Kjempegøy og kjempe, kjempeskummelt..:-)


Og så har vi vært på den etterlengtede "skiferien" vår.. Og sviiiiisj så var den over.. Og for en tur!! Vi har hatt det så utrolig fint:-)


Vi bodde på et hotell midt i Levi, med gangavstand til alt. Butikker, spisesteder og skianlegg var bare et par hundre meter unna. Hotellrommet hadde en hems, det ble raskt "barneavdelingen", tre senger var det der. Vi holdt oss i "underetagen":-) Badstu på rommet var det også:-)


Og for et skianlegg... Vi rakk ikke å se halvparten en gang.. 26 heiser og 40 nedfarter, spisesteder i bakkene, musikk og stemning til tusen..


Jeg vil tilbake dit!! Bare å begynne å spare.. For det hele ble passe dyrt, men ikke dyrere enn hva en uke i syden koster. Trøster meg med det:-) Jeg har allerede vært inne å sett på hoteller til neste år... I allefall, anbefales:-)


I dag er det påskefix som gjelder.. Snille mamma hadde ryddet og vasket hus mens vi har vært bortreist, så det var fantastisk å komme hjem til rent hus:-) Men vi må få handlet og påskepyntet litt i dag, kjøpe litt blomster og slikt. Og så blir det grilling til middag. Årets første:-)

Nyt dagen til fulle, det skal jeg:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)