lørdag 14. mars 2015

Vårfølelse..

For noen timer vårvær vi fikk i går! Jeg sto med vasketua i handa i går på kjøkkenet og trodde ikke mine egene øyne når gradestokken viste hele 11 varmegrader.. Inn i stua skinte solen igjennom de nypussede vinduene mine.. Var bare å komme seg ut å nyte:-) Og for en følelese!! Varmt og godt og knall sol:-) Hønene var ute, og Odin fikk lufte seg uten dekken..


Og så avsluttet jeg pausen med en herlig ridetur, uten å være nedpakket i varme klær:-) Våren er definitivt på tur:-) Det hele varte ikke så lenge, to-tre timer så var det hele over, og vinden kom, så også regnet.. Det faktisk styrtet ned..


Jeg avsluttet husmordagen med å bake to deilige brød, som jeg straks skal lage meg frokost av.. Været er fortastt ikke noe særlig, vind med regn i luften, men hele 7 varmegrader. Deilig at isen forsvinner!
Her er det bare å fortsette der jeg slapp i går.. Klær skal brettes og nye vaskes.. Evighetsprosjekt!!

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)