fredag 13. mars 2015

Hello friday:-)

Herlig med helg:-) Jeg har frifredagen min idag. Fantastisk!! Eller fri og fri, i dag er jeg husmor og vaskedame i mitt eget hjem. Både vaskemaskin og oppvaskmaskin går for fullt allerede, vaskebøtta står klar og det er bare å brette opp armene å komme i gang!! Men først må jeg ha litt frokost. Havregrynsgrøt blir det i dag:-)

                                                Ny pute og Kamille, nå må jo vaskelysten komme:-)

Innimellom skal det også leses litt, nytt pensum og ny oppgave som skal inn om ikke mange dagene.. Og, i dag er det bare 14 dager til vi skal på skiweekend til Finland.. Cant wait:-) I dag skal vi bestille skistativ til bilen. Må prøve å få lånt/kjøpt en skiboks også.. 10 par ski skal jo med, både slalomski og langrennski.. Å, som vi gleder oss!!
Vi går i mot en aktiv helg, i kveld skal storungene og Mannen på Onkel P-konsert, jeg og misten skal kose oss hjemme.. I morgen og søndag er det sprangtrening på Wilma og Odin, så da er jeg hestepasser og sjåfør.. Men, jeg gleder med:-)

Ha en nydelig fredag!!

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)