søndag 1. mars 2015

M A R S :-)

Første vårmåned, eller siste vintermåned, uansett er det deilig:-) Deilig med lyse ettermiddager.. I går gikk vi tur klokken 17, og når vi kom tilbake klokken 18.20 var det ennå ikke helt mørkt.. Jeg har vært flink i  dag og skrevet på oppgaven. Resten tar jeg i ettermiddag, bare litt til teori, så avslutning og litt retting.. Oppgaven skal skrives på nynorsk, så det tar litt  ekstra mye tid...

 Fine helgetulipaner..

Nå skal jeg straks ut på en trimtur. Ettersom det blir mye ekstra spising og kos i helgene, har jeg de siste helgene prøvd å komme meg ut på lange trimturer både fredag, lørdag og søndag.. Så denne helgen lander jeg nok på 21 "gådde" km og ca 1500 forbrente kcal:-) Og det er jeg godt fornøyd med:-)


Ellers skjer det ikke så mye.. Vi har vært sosiale i helgen og vært med venner både fredag og lørdag.. Så koselig med slike helger:-) Nå skal jeg gjøre meg klar å komme meg ut på tur.. Mira venter:-)

Nyt søndagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Flinka☺ Takk for en deilig trimtur, og koselig besøk☺

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)