fredag 27. februar 2015

Fri-fredag:-)

Så hærlig med fri annen hver fredag:-) Men de svir i lønningsposen!! Så greit at det bare skal pågå ut mai.. Egentlig skulle jeg revet meg i håret over en oppgave nå, men har utsatt det til litt senere.. Den skal inn på søndag, men ettersom vi egentlig skulle på overnattingstur i morgen, har jeg vært så flink å begynt tidligere, så jeg er faktisk halvveis:-) Og når turen dessverre ser ut til å være avlyst så har jeg jo flust med tid, hehe:-)


Vinterferie på ungene denne uken, det vil si at vi har måttet funnet på morsomme ting på ettermiddagstid siden vi ikke har hatt fri..
Tirsdag spiste vi middag i lavvoen vår:-) Så herlig, et helt gjeng var vi.. 8 voksne og 9 barn..Kjempekos:-)


Og i går sendte vi nesten samme barnegjengen med bussen til byen for kinobesøk.. Tror de storkoste seg med Svampebob-film og godis:-)
I dag skal jeg gå en PW, fikse hus og bare kose meg! Ungene skal få bruke siste feriedagen sin på å rydde rommene sine, har nok vært fest der hele uken.


Ja, og så skal jeg ri!!! I ny sal:-)

Nyt dagen din:-) Fredag, juhuuu:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)