fredag 6. februar 2015

Fredag:-)

Endelig helg etter en uke preget av syyyke barn.. Ikke at de er alvolig syke, men forkjølelse eller influensa har herjet her i godt over 7 døgn nå.. Det toppet seg med ørebetennelse på Emil her om dagen.. Men antibiotikaen virker som den skal, og han er allerede på bedringens vei:-) Linus er også bedre, men han er fortsatt fryktelig forkjølet... Men med helgen på seg regner jeg med at de begge er klar for skole på mandag.. Ellers er det oppgaveskriving som står i fokus i helgen... Og det går saaaakte.. Med en måneds pause fra studiene var det hardt å komme i gang igjen... Tror det blir intensiv jobbing i morgen og på søndag... Og mulig litt i ettermiddag... Gleeeder meg til våren og til siste eksamen er unnagjort.. Tror dette er siste studier på meg!!!


Årets andre bukett med tulipaner er kjøpt inn for helgen.. Tulipaner er min favoritt!! Og i den fine lyngbyvasen blir de bare vakre:-) Ellers er helgehandelen unnagjort, litt husarbeid er ferdig, og straks skal jeg gå en luftetur med Miraen.. Så er det bare å stålsette seg for stormen Ole som er på vei hit.. Håper den ikke blir for sterk.. Liker ikke ruskevær!!

Nyt fredagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)