søndag 1. februar 2015

Februar..

1.februar i dag:-) Herlig!! Jeg er ikke stor fan av januar, så mørkt... Heeeele tiden.. Men når februar kommer, er det liksom bare full fart til lysere tider:-)
I går leverte vi Cassandra.. 70 mil tur-retur Leknes var i overkant langt synest jeg.. Spesielt med hestehenger på slep..

                                                   Fin solnedgang..

Føret var så som så.. Noen plasser bar asfalt, men enkelte steder kastevinder og stålis... Skrekk og gru.. Men det gikk fint:-) Cassandra ble overlevert til en superkjekk familie, tror virkelig hun får det fint der. Og hesten de hadde fra før var så snill med Cassandra. Hun fikk til og med spise med henne i samme høydunge:-)

                                                    Cassandra og Florentina

Så, nå har vi bare en hest.. Blir litt stusslig når man er vant til å ha to å ta seg av.. Men vet at det blir deilig etterhvert:-) I dag blir det mest avslapping.. Guttene er ikke helt i slaget, minstemann har litt feber, og de hoster nesten nonstop begge to.. Jeg skal en tur i stallen, og ordne litt, fikse litt hos hønene og bare kose meg:-)

Nyt søndagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)