mandag 26. januar 2015

Mandag...

..og en litt sliten dag, om jeg skal oppsummere form og humør.. Mandag og tidligvakt er nok ikke noe god kombo for meg, iallefall ikke når man har hatt et par dårlige netter. Og i tillegg så styrer jeg med en litt lei sak.. Cassandra, som vi overtok i fjor, skal selges..


Vi har lenge tenkt at to hester er en for mye for meg og Wilma, og for et par uker siden tok jeg mot til meg og la henne ut for salg.. Jeg visste at det ikke ville ta lang tid før en ny eier dukket opp, en så fin hest står ikke lenge på finn.. Men at det skulle gå så fort, var vi ikke forberett på..


Etter litt frem og tilbake har vi nå gjort en avtale med noen fantastisk hyggelige mennesker, noen timer unna oss. Så lørdag kjører jeg, Mannen og Cassandra for å hilse på. Og går det som planlagt, blir Cassandra igjen der. Jeg gruer meg, men jeg tror hun får det fantastisk fint der. Mye utegang, en varm stall om natten, hestekompiser og nesten uendelig med beitemarker til sommeren. Og en hel familie som vil ta godt vare på henne:-) Dette blir nok bra:-)


Så skal jeg og Wilma kose oss med Odin, og stelle pent med han. Da vil han også få all den mosjonen han trenger.. Det er noen kjedelige, men nødvendige valg man til tider må gjøre..
Nå er det kveld her, men først litt kveldsmat. Blir ostesmørbrød her:-)

Ha en deilig kveld:-)

PS: 4.uken uten cola zero (bare litt i helgene) og godis er i gang:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)