onsdag 21. januar 2015

Sneak peak..

Rommet til Linus er straks ferdig:-) Bare litt listing igjen, er jo alltid noe man får for lite av.. Og oppussingen kan jeg skylde på, når det gjelder fraværet her.. Heeeele tiden noe som må gjøres!! Og selv et slikt bitte lite rom tar jo slik tid å fikse..Vegger og gulv er blitt malt, skap er satt inn, nye gardiner og nytt sengetøy:-) Blant annet..
Nå er det opprydningen som står for tur.. Det skal bli herlig å få det ryddig igjen:-)

                                               Litt institusjonspreg.. Men vi er ikke ferdig å stæsje:-)

                                                                Slik var det i starten.....

                                                   Altså når ryddingen i skapene var begynt...
    
I dag har jeg jobbet for Mannen.. Taxi-fruen, skulle jeg kanskje hett;-) Noen mil i bil er det blitt i dag, men nå er jeg ferdig.. Kom utsultet hjem og lagde meg min nye favorittlunsj: Havregrynsgrøt:-) Kunne nok vært mye sunnere siden jeg spiser min med kanel og sukker, og et liiiite smørøye. Men kjempegodt!!


Nå kommer straks ungene fra skolen, så er det middagstid. Tomatsuppe og pannekaker blir det i dag. Senere er det fotballtrening og ridning på rideskolen.. Ikke akkurat arbeidsledig!! Men nå: Rydding!!

Ha en super ettermiddag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)