lørdag 10. januar 2015

Lørdag:-)

Endelig:-) Lørdag, uten lesetvang:-) Eksamen er unnagjort.. Nå er det bare å vente på resultatet.. Magefølelsen går fra stryk til greit.. Som en berg og dalbane..
I dag har jeg ryddet hus... Hentet høy... Og bakt brød.. Gode kornbrød, du finner oppskrift på de om du googler "skappelbrød".


Jeg har vært flink denne uken. Klart meg stort sett uten brus (utenom på eksamen, men da er det lov...;-)) Og uten godis:-) Det rare er at godtesuget også har holdt seg borte.. Håper det fortsetter slik. Skulle gjerne trimmet mer, men tiden har ikke strukket til, men denne uken som kommer tror jeg er litt roligere...


Nå skal vi straks kjøre til byen.. Innom på en liten kaffekopp hos mamma, handle med svigers, hente Wilma og en venninne og handle til oss selv:-) Koselig med en liten bytur:-) Nå er det store spørsmålet: Hva skal vi ha til middag?? 4 middager trenger vi... Bare å vriiii hodet:-)

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)