fredag 16. januar 2015

Oppussingskaos..

...i heimen:-) Lillebror skal få litt romfornyelse. Jeg har tenkt på det lenge, at snart måtte vi gjøre noe med rommet hans.. Slitt, umoderne farger, og arvebarnegardiner etter søskenbarnet som blir 19 år om ikke så lenge.. Så, nå er vi i gang:-)


De innebygde skapene er revet, og erstattet med et nytt skap, ny dør er kommet på plass, og maling er kjøpt inn. Gulvet skal også males.. Et litt slitt dalafloda furu-gulv. For fint til å kasseres, men ikke fint nok til at vi lar det være som det er.. En lys gråfarve er kjøpt inn til gulvet, en litt mørkere til en fondvegg, og resten blir ca hvitt:-) Så nå råder det komplette kaos.. Når skapene ble revet, måtte alt som var i de ut... 4 søppelsekker med gamle gardiner, gammelt sengetøy, duker, + diverse er kastet.. Så måtte det kastes litt i et skap nede for å få plass til det resterende som fortsatt skulle brukes fra skapene på rommet..

                                                    O yee, kaos.. Men nå er det ryddet:-)

Klærne til Linus bor nå på spisebordet i påvente at det nye skapet hans skal kunne taes i bruk... Osv osv osv... Kaos...Men det blir bra til slutt:-)
Jeg har hatt fri idag, egentlig lesefri, men det ble mer oppussingsfri:-) Uansett fantastisk deilig!!
Nei, skal det bli en anelse helgefølelse i huset er det bare å fortsette..

Nyt fredagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Ser ikke ut som kommentaren min ble lagret så jeg prøver igjen🐵
    Det er så blæææ når man holder på med slikt arbeid, men blir så bra når man er ferdig.
    Blir sikkert kjempefint👍 gleder meg til å se det ferdige resultatet😉
    Ha en fin kveld

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)