mandag 5. januar 2015

Mandag...

..og ungene er vekt og kommet seg på bena.. Ikke så lett etter over 17 dagers juleferie.. Jeg skal ikke på jobb i dag, jeg har lesedag i dag og i morgen.. Så alle vet nok hva jeg skal gjøre i dag... Men først skal jeg drikke dagens første kaffekopp og få ungene avgårde til skolen.


I går var vi på tur:-) Lenge siden sist nå.. Vi lette fram skiene, som var blitt aaaalt for korte til ungene, og ble med noen venner på skitur. Det var kjempekoselig.


Vi gikk ikke så langt, men langt nok første turen.. Og det ble bål, pølser og tursjokolade:-) Guttene lekte i ett, og hundene fikk være løse og springe av seg litt:-) Turer på vinteren er bare så deilig:-)


Fra i dag er det slutt med godis og junkfood.. Her er det innskjerping som gjelder.. Håper jeg har samlet viljestyrke lenge nok nå!!

Ha en fin ukestart:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)