onsdag 22. april 2015

På bedringens vei..

For et skikkelig virus jeg fikk!! De siste to dagene vil jeg ikke ha igjen.. Heldigvis begynte jeg å kjenne meg litt bedre i går ettermiddag, den intense hodepinen ville endelig lette.. I dag er jeg mye bedre, har klart meg uten paracet til nå:-) I morgen blir det jobb på meg, og jeg gleeeder meg!! Til en normal dag og få litt kontroll over jobb og slikt. Er energikrevende å ligge hjemme å lure på om det går bra på jobb, hihi:-)

                                                    Endelig er kaffe godt igjen!!

Hjemme med meg i dag er både Wilma og Emil.. Wilma med feber, og sikkert det samme som jeg har, og Emil med en ørebetennelse som ikke vil gi seg.. I går måtte jeg kreke meg til legen med han, og "heldigvis" fikk han spiselig antibiotika, dråpene virket tydeligvis ikke!! Så nå!! Nå skal vi bli friske her i huset:-)


I går var Mannen og så på scooter til Wilma. Hun blir jo 16 år på lørdag, og mopedlappen er vel rett rundt hjørnet.. Vi har lovd å skaffe henne et kjøretøy, og nå ser det ut til at det endelig er i boks.. En yamaha aerox ble det, en fin en:-) Gleder meg til å teste den, haha:-)
Nå skal jeg se om jeg finner noe å spise til lunsj.. Mat må man jo ha, men hva??

Ha en toppers dag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Godt du e på bedringens vei, og nå håper jeg de andre kommer etter. Fin mopp, kanskje vi må ta en mopedtur i lag en dag😜

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)