onsdag 15. april 2015

De eeeevige..

...flaskene.. Ryddings i flaskeboden.. 6 sekker er allerde pantet, litt her og litt der.. Må jo fordele det litt på flere butikker, hihi.. Nå har jeg fylt 6 nye sekker. 4 skal til pers i morgen og bli nye flasker eller noe slikt, i det evige flaskelivet..


For pengene har vi blant annet kjøpt joggesko til guttene:-) Det blir faktisk litt penger av så mange flasker:-) 700 kr er vi kommet opp i til nå, 400 kommer i morgen, og ennå er det ikke helt tomt, hihi, den som sparer den har:-) (Nå er det vel egentlig ikke slik at vi er blakke, men heller det at vi er forferdelig dårlig på å pante, og har litt for god plass til å oppbevare flaskene på..) Så nå er jeg riktig så fornøyd med meg selv, nye joggesko på gutta, gratis føltes det som, og plass til å komme seg frem til fryseren i boden:-)


Ellers så har jeg vært hos legen med Emil i dag.. Stakkars gutten har ikke følt seg helt i form i det siste.. Vondt i ørene og tufs.. Det viste seg å være en ny ørebetennelse.. Bare 2 måneder siden sist.. Blæh.. Nå har han fått medisin så nå håper jeg han blir rask frisk igjen..
Nå venter Mira på tur, så det er vel bare å komme seg i joggeskoene..:-)

Ha en fin ettermiddag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)