lørdag 4. april 2015

Påskeaften

Jeg våknet til nydelig vær i dag:-) Og det passer utmerket da vi har kjøpt hvert vårt dagskort i Narvikfjellet:-) Så enkelt at man kan kjøpe, eller ladde, skikortet på nett, da slipper vi å stå i kø i dag, og kan bare suse til heisen med en gang:-) Tipper det blir folksomt i fjellet i dag..

                                                             Fint å fiske på Porsjøya:-)

Mannen er på vei hjem. Med båt på hengeren, og med en henger som har sett sine bedre dager.. De har plagdes nesten i hele natt med hengeren.. Gleder meg til han er vel hjemme om noen timer.. Da kan jeg også slappe av.. Ble bare sånn passe med søvn i natt..


I går dro vi til søster som har lånt en hytte i påsken:-) Kjempekoselig! Ungene storkoste seg med fisking, turgåing og monopolspill.. Vi fikk vaffler og grillet pølser, og satt ute i det lille solskinnet som kom innimellom.. Så suste vi hjem på ettermiddagen til en Mira som var sånn passe fornøyd med å være hjemme alene..


Nå har jeg fyrt i ovnen, slurper i meg kaffekopp nr 2, og skal straks i gang med litt husfix og handlelisteskriving.. Utrolig at vi må handle i dag igjen, men men..

Nyt dagen, håper det er sol hos dere også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)