fredag 10. april 2015

Vår...

Jeg har så lyst på vår.. På litt sol og fint vær.. Her er det alt annet.. Snøstorm, sludd, regn og vind, og jeg er lei.. Mandag starter utetreningene på fotballen til guttene.. Er spent på om banen må bnrøytes i forkant.. Ok, nok surk!


Fredag i dag og det er fantastisk!! Det har som vanlig vært ei hektisk uke med kjøring til aktiviteter og møter.. Klokken 22 var jeg hjemme i går kveld.. Og huset blir som vanlig den tapende part.. Men jeg er ferdig relativt tidlig på jobb i dag, og har hele ettermiddagen ledig så da får jeg tid til å gjøre det helgekoselig:-) Ellers så skal vi ikke så mye i helgen.. Gleder meg til en ledig helg:-)
Men her er det bare å få opp unger og sette fredagen i gang:-)

Ha en herlig helgestart:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)