torsdag 16. april 2015

Nå er det vår:-)

Herlig tempratur og knallsol ute i dag:-) Slikt liker vi:-)
Jeg er straks på tur på "symøte", og skal komme meg ut av ullklærne og inn i noe litt mer kledelig;-) Handle skal jeg også. Og pante flasker, hehe.. Tenk, fredag igjen i morgen..


Skal bli deilig med helg.. Eneste er at jeg har en oppgave som skal leveres om ikke mange dagene.. Og den gnaaaager i magen min.. Men med litt jobbing i morgen tidlig, litt på lørdag og litt på søndag, så er den vel ikke så langt unna leveringsklar.. Heldigvis kan denne skrives på bokmål, de tre forrige måtte skrives på nynorsk.. Sier ikke mer...


Jeg og Mira gikk en nydelig tur i dag.. Det er så fint her vi bor:-) Spesielt på denne tiden av året!! Og så avsluttet jeg turen med et lite besøk på verandaen hos naboen. Koselig:-)
Nei, her er det bare å komme seg i symøteklærne:-) Blir flott med litt jentesnakk noen timer!!

Ha en flotters kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)