lørdag 11. april 2015

Lørdag:-)

Våknet til snø i dag også.. Men yr lover sol utover dagen, så får vi håpe det stemmer:-)
I dag skal det ikke gjøres så mye.. En kake skal bakes til en bursdag som vi skal i i ettermiddag. Og egentlig tenkte jeg å ta tak i "flaskeboden" og kjøre å pante noen sekker med flasker, men var ikke overgiret på det da... (Noe jeg sikkert aldri kommer til å bli... Men nå er det vanskelig å komme frem til fryseren som står der inne...) Vi får se været litt an:-)
På lufteturen til Mira nå på morgenen traff jeg på disse søte i snøværet:

                                                                                   Den er på vei, våren:-)

Jeg øyner et håp.. Det blir vår i år også...


I går fikk jeg endelig fikset hus og hjem.. Motivasonen var nyinnkjøpte, nydelige roser.. Da var det lett å svinge støvsuger og vasketue:-) Nå skal jeg fortsette med klesvask og klesbretting.. Trimtur skal det også bli på meg og Mira i dag. Og muligens en tur med Odin også:-) Sa jeg at det ikke skulle gjøres så mye i dag??

                                                                    Nydelige roser i den nydeligste lyngbyvasen:-)

Nyt lørdagen, nå skal jeg på date med bakebollen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)