mandag 20. april 2015

Fotballhelg

Årets første fotballhelg, eller egentlig vårt livs første fotballhelg er over:-) Siden guttene begynte å spille fotball noe sent er det første gang vi er med på en fotballturnering.. Men gøy var det:-) Og engasjerende!! Haha, ble heiet og ropt litt ja!! Linus var både spent og glad når han skulle spille første kamp, og han var så flink!! Stolt mamma:-) 4 kamper spilte de, to vant de, en uavgjort og et tap.. Flinkiser:-)

                                                    Litt uklart, men der er han, Linusen:-)

Jeg våknet av feberfrysninger og dundrende hodepine klokken 03.30 i natt.. Så ekkelt det er å våkne av at man er syk.. Og så takknemlig jeg er over at jeg som regel er frisk.. Formen er heller skral i dag.. Slapp, hodepine og verk i armer og nakke.. Det er visst et virus som går.. Mannen hadde dette i forrige uke, Emil også, bare at han fikk ørebetennelse i tillegg. Wilma er også hjemme, men der har en skikkelig forkjølelse sneket seg inn.. Uff, håper vi blir friske raskt!! Er jo så mye jeg har lyst å gjøre nå!!

                                                            En stolt liten gutt!! :-)

I dag blir det vel bare slapping på sofaen som gjelder.. Kanskje en rolig bakeaktivitet? Må se an formen..

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)