søndag 30. mars 2014

Bursdag...

...er gøy:-) I går ble jeg 40... Rart, og er vel det tallet jeg bare har hatt lyst til å skyve frem i tid.. 40? Føler meg ikke en dag over 30, jeg:-)


går var det feiring, med gryterett og kaker, gaver og godis:-) Utrolig koselig:-) Og så ble vi vekt med bursdagssang på morgenen av ungene:-) Mannen hadde å burdag, vi har på samme dag, men så var det jo mest min dag siden jeg hadde "stor-dag", hihi.. 


Wilma og guttene hadde handlet gaver for egne penger.. Jeg synes de er så flinke!! Kaffekrus med bokstavene våre på, servietter og kaffe, midt i blinken:-)
Av Mannen fikk jeg det jeg ønsket meg mest: Ridestøvler i lær.. Og de var såååå fine!! I dag skal de testes for første gang:-)


Ellers har Wilma og Cassandra vært på ridetrening på rideskolen i helgen.. I dag er det sprangkonkurranse der, men vi skal ikke delta, men opp å se på og hjelpe til skal jeg:-) Gleder meg:-)
Men først skal hestene få mat, og Odin trimmes:-) Cant wait:-)

Ha en super søndag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)