lørdag 8. mars 2014

Oi oi...

....en hele uke gikk, gitt... Og her er litt av hva jeg har bedrevet uken med:-)


Emil og jeg startet uken med et par sykedager... Noe virusgreier som ga oss feber, rennende øyne og nese... Innimellom sofasliting fikk jeg strikket ferdig noen halvferdige prosjekter:-)
Bella votter:


Og mariuslester til minstemann:-)


Jeg fikk bakt litt, rundstykker og foccacia:-)

 
Ellers så er det jo lov å ligge på sofaen når man er syk, heldigvis:-)
Onsdag var jeg tilbake på jobb, og den hektiske hverdagen var der igjen.. Tur med hunder og trim med hester:-) Akkurat som jeg liker det!


Her koser Odin seg i en elv vi måtte over her en dag:-) ellers har jeg vært på "symøte" med jentene, og ikke gjort så veldog mye spennende... I går var det fredagstaco og kaffebesøk hos en nabo, og vi fikk planlagt masse konfirmasonsgreier, siden vi begge har konfirmanter til våren:-)
I dag har jeg allerede vært student i 2-3 timer. Deilig å ha unnagjort det i dag:-) Ny økt i morgen..


Nyt lørdagen din i dag, her blåser det kuling innimellom, sludder og regner... Ikke yndlingsværet, akkurat..

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)