onsdag 26. mars 2014

Helgen...

....kom, og helgen gikk:-) Med rapportinnlevering, husfix og slalombakketur..
Lørdag dro hele hurven i slalombakken, utenom meg som måtte være hjemme å skrive oppgave... Syntes faktisk litt synd på meg selv, stort sett hele dagen...;-) 
Men tur gikk vi på, jeg og hundene, og der så jeg fiiiine gåsunger, et lite vårtegn:-)


Søndag prøvde jeg å få med gjengen på båltur, men ble nedstemt til fordel for slalombakken igjen.. Heldigvis fikk jeg med søster på trimtur opp i bakken. Vi møtte resten av gjengen til kaffe i en av lavvoene i anlegget:-) Koselig dag!!



Ungene storkoste seg med venner og slalomkjøring og jeg fikk trimmet og skravlet:-) Perfekt:-)


Nå er endelig oppgaven levert, og fått tilbake ferdig vurdert.. Til karakteren godkjent og fine tilbakemeldinger:-) Nå er det bare to igjen, før eksamen... Og førstemann blir startet på allerede i dag..
Bare å få de unna!
Nei, her er det straks jobb.. Opp å hopp:-)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)