mandag 3. mars 2014

Revelsøy

Det ble en helg på Revelsøy for oss:-) På besøk til et vennepar av oss:-) Så deilig å komme seg bort litt.. Og siden Revelsøy ikke er bebodd, bare et par hytter der, kan hunder få springe fritt som de vil:-) Herlig:-)


Eneste skår i gleden var at ca en time etter vi ankom, bokstavlig talt hoppet det, en irriterende forkjølelse på meg og Mannen, og uten nesespray medbrakt, ble vi litt reduserte... Rennende, tett nese, rennende øyne og lett hodepine... Men paracet holdt oss på bena, og vi koste oss glugg ihjel alle sammen:-)


Vi har pratet over litt vin, spist deilig mat, gått turer til fine strender og til fyret...
Denne gangen var det bare Linus som ble med oss, de to største ville tilbringe helgen hos slekt og kompiser:-)


I dag er det hjemmedag på meg.. Og Emil... Ikke i god form, hverken han eller jeg... Men nå har jeg iallefall fått nesespray, og det letter jo litt:-)


Her skal dagen brukes i sofaen, mulig litt klesvask om jeg gidder... Og så mååå jeg forsøke å komme meg på butikken, det er tooooomt i kjøleskapet!!

He en fin mandag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)