tirsdag 18. mars 2014

Et brukket...

....ribben, har satt meg ut av drift for et par dager:-( Sist mandag var jeg uheldig å skled på trappen i stallen, jeg tror jeg var en meter oppe i luften før jeg hardt og brutalt landet på trappetrinnene.. Det både svartnet og kom en ekkel kvalmefølelse over meg... 

De lurte sikkert på hva jeg holdt på med...;-)

Etter å ha stått tvekroket en stund kom jeg meg sakte til hektene, og fikk, i like sakte tempo, gjort meg ferdig i stallen... Visst var det vondt i høyre side, og jeg måtte trå til med mye smertestillende, men et brekt ribben trodde jeg ikke det var... 


Til i dag... 8 dager etter, og smertene var uutholdelige... Jeg dro til legen, og var sikker på at her var det både innleggelse og operasjon av en ødelagt nyre... Men så var det "bare" et ribbensbrudd.. Følte meg faktiskt litt dum og passe sytete;-) Så her sitter jeg, med litt mere smertestillende innabords.. Og satser på at det blir bedre i morgen... Jeg har nemlig en praksis å ta meg av...

Ha en fin tirsdag:-) 

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Ja, "bare" ribbensbrudd er vel ingen ting�� Nå må du ta d med ro, så du blir bra igjen. Go bedring.
    Klæm fra me��☺

    SvarSlett
  2. Samme hva det er når det gjør vondt! ;) God bedring!!!!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)