lørdag 15. mars 2014

Vår...

....i kjøkkenet mitt:-) Endelig... De julerøde, prikkede putetrekkene er kommet seg til vask og deilige trekk i søte pasteller er kommet på:-) 


Men ute er det heller langt i fra vår... Her snør det nå, og det er faktisk blitt hvitt på bakken... Årets første snø...


Jeg er tidlig oppe, studie og skrivedag var planen, men nå vurderer jeg å gi meg fri denne helgedagen... Sikkert dumt, men det hørtes veeeeldig forlokkende ut:-)


I dag skal det ryddes i skap her... Ordnes i gangen, og ungene skal piskes til å rydde rommene sine:-) Ellers skal hundene og jeg gå tur, og hestene skal trimmes:-) Og i ettermiddag er vi bedt på litt å bite i hos søster:-) En super lørdag ligger med andre ord klar:-)

Nyt den du også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)