mandag 17. mars 2014

Urolig morgen...

En hund med løpetid fikk meg opp grytidlig i dag... Piping og jamring fikk meg opp klokken 6... Og når Lady var ferdig ute, orket jeg ikke legge meg igjen, så her sitter jeg:-) Med nylaget kaffe og litt tid for meg selv:-)
I går var det et nydelig vær ute, og etter litt husarbeid dro jeg og guttene til storebror:-) 


Vi drakk kaffe i solen, mens ungene lekte ute.. Det var så vårlig, skikkelig påskestemning.. For første gang fikk Mira være med å leke med Vara, min brors hund, men de brydde seg vel egentlig fint lite om hverandre;-) 


På ettermiddagen var det taco, Wilma forsvant i en bursdag, og guttene spilte og bygde med lego.. Og i morgen!! kommer Mannen hjem:-) Som vi gleder oss... Er jo såååå kjedelig uten han:-)
Nei, nå er det vel matpakker som må lages her, og unger må straks vekkes...
Siste praksisuke på meg... Travelt med praksisrapporten som skal leveres.. Men det går nok. Akkurat:-)

Ha en fin uke:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)