fredag 21. mars 2014

Tapas....

...på meg og symøtejentene min i går:-) En ny restaurant er åpnet i byen, en med tapas! Det var mange retter å velge mellom, jeg valgte serranoskinke og oliven, stekte krydderpoteter og ostefyllte jalapenos.. Godt var det! 


Og så avsluttet vi med creme brulee:-) Det eneste jeg savnet var en tapasrett med kylling, og en med bare salater av noen slag... En koselig kveld:-)
Her er det frokost:-) På en fredag:-) Skogsbæryoghurt med havregryn... Det har vært min frokost de siste 14 dagene.. 


Vinterkiloene skal av, så jeg har vært flink pike et par uker nå... Og jeg virkelig kjenner hvor godt kroppen min har av det:-) Ingen mageknip, mindre vannfyllt og i god form:-) Hadde bare ribbenet mitt blitt bra litt raskt, hadde alt vært fryd og gammen... Men ikke klarer jeg å ri, gjøre stallarbeid eller gå PW... Men det blir vel bedre etterhvert;-)
Nei, her er det bare å komme seg avgårde, siste dag i praksis i dag...

Ha en herlig fredag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)