torsdag 13. mars 2014

Venter...

....på Kyrre... Som skal komme innom her i nærmeste fremtid.. Han skal komme med storm, snø og regn, i ekstreme mengder visstnok... Og Mannen som skal avgårde på repp, skrekk og gru.. Men, det går nok fint:-)
Nå skal jeg straks steke vaffelkaker til ungene... Med slik flytende brunost på:-) Har du smakt den? Den smakte himmelsk!! Og i morgen er det fredag:-D Måtte bare uværet komme i golune, og ikke ta helt av...

     


morgen etter skole og jobb skal guttene klippes, og som de gleder seg:-) De føler seg nok skikkelig langhåret, og det er de også!! Så skal vi handle, og så hjem å bare kose oss... Og savne Mannen! 


Så håper vi strømmen består! I år har jeg ikke tall på alle gangene strømmen har gått hos oss... Men jeg er berett, og har tatt frem primusen, bedre føre var:-D

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Håper virkelig ikke Kyrre kommer med sånt uver som de melder og æ vil stettes ikke ha SNE....nu når tullipanløkan og andre blomster er begynt og komme opp i hagen min :)

    Deilig med vaffel.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)